ВИХІДНІ З КОРИСТЮ. МІСТЕР ТАН «КРУТА АДЕЛЬ. ЦЕ ДОБРОМ НЕ СКІНЧИТЬСЯ»

 
Крута Адель – маленька дівчинка, яка ні на кого не схожа, у неї свій особливий погляд на світ. Автор особливо наголошує на тому, що їй і не має подобатися все, як іншим, і жити, як всі інші вона не має, щоб лише догодити комусь.

«Мені немає рівних, коли йдеться про те, щоб улаштувати неприємності моїм близьким. Мій кіт Аякс узагалі отримує їх замість корму! Але чого я точно не могла передбачити – це те, що мій гіперактивний хом’як-грізлі Фізз вирішить перевірити на міцність мене, круту Адель!». Ось як говорить про себе Адель, маленька дівчинка, що весь час випробовує межі дозволеного. 

Це комікс Антуана Доле, над яким ви не перестанете сміятися! Добра доза гумору з крапелькою ніжності – такий рецепт героїні нашої нової книги, гайда за нею у відділ абонементу для юнацтва (№302).

#ВихідніЗкористю

Коментарі