Нові надходження. Анна Гавальда «Я її кохав. Вона мене кохала. Ковток свободи»

Друзі, ділимося з вами чудовою новиною!

Книжкові полички абонементу Сумської обласної універсальної наукової бібліотеки поповнилися новими книгами, завдячуючи

#Акція_Подаруй_бібліотеці_книгу_українською_мовою
Анна Гавальда «Я її кохав. Вона мене кохала. Ковток свободи»

Дві історії кохання… За ким правда? За тим, хто пішов від дружини, знайшовши нове кохання, чи за тим, хто двадцять років приховував свої почуття до іншої і не залишав родину? Кожен має право на щастя та власну правду. Тож чия правда сильніша? («Я її кохав. Я його кохала»).

Забувши на кілька годин про дітлахів, родинні турботи, розлучення, негаразди та світські умовності, два брати і дві сестри подарують собі останній справжній день дитинства, украдений у власного дорослого життя («Ковток свободи»).



Коментарі